onsdag 11 augusti 2010

Put the changes on me part II




Okej, så att flytta är läskigt. Jag borde vara rutinerad men efter 2 år sedan den senaste flytten så har jag blivit mindre kaxig och mer rotad. Två bilder får tala för det som känns nu.

1. Vårt gamla sovrum, tömt sånär som på en stol
2. Utsikt från vårt nya trapphus

Tilläggas bör att medan jag tog den där bilden från trapphuset så gjorde polisen ett narkotikatillslag på granngården. Precis under motivet sniffar polisens stora schäffer runt efter knark och tre stora konstaplar klampar in i en av portarna. Välkommen till Malmö!

M

1 kommentar:

  1. Första dagen jag gick ut i Malmö som nyinflyttad gick jag rakt förbi ett bankrån.. då kände jag också mig välkommen. Allt är fiktion, som på film, spännande! Idag satt jag på bussen och runt mig talade alla franska och plötsligt kände jag mig som i amelie från montmarte..Toppen!

    SvaraRadera