fredag 19 februari 2010

Månadsbilder

Blivit inspirerad av bloggar som skymtat förbi där bloggaren i fråga lagt upp månadsbilder. För ca tre veckor sedan inledde jag mitt eget månadsbildsprojekt och det ska bli skoj att följa årstiderna genom dessa bilder. Plural där, ja. Jag har inte lyckats välja mellan två bilder, så jag kommer följa båda.

Bild 1

Ekenabben

Den här bilden består av typ 97% vatten, lite som en gurka ju. Så jag vet inte hur rolig den blir att följa. Men platsen är vacker och, liksom, vatten är grejen.

Bild 2

Lillö

Gillar den här snirkliga lilla vägen och tror att den kan se riktigt fin och allmogeromantisk ut i sommar : )

Bilderna togs alltså i slutet av januari och jag borde lagt upp dom tidigare. Nåväl. Nästa helg ger jag mig ut för att fånga februariversionen av dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar